Bookmark and Share

Suck vilken dag!

Ja idag har det inte varit lattjo att vara förälder, eller människa överhuvudtaget.
Båda barnen har gått bananas och skrikit och gnällt om vartannat. Detta resulterar såklart i 2 mycket frustrerade föräldrar som i slutändan gnäller och skäller på varandra och barnen=kaos!

Skulle ha varit på Grönan också nu ikväll med jobbet men fick ställa in det. Blev inte många timmars sömn i natt och har själv känt mig lite krasslig vilket gör att jag blir hemma idag istället.

Fick lite tid när lilla L och stora E sov förut i alla fall och började sy på mina 10 (!) beställningar som kom in under gårdagen. Tycker fortfarande att det är lika roligt att sy mössorna så jag hoppas att det håller i sig.
Provsydde i ett nytt material för mig, velour. Oj vad härligt det var att sy i det. Smidigt och så förbaskat snyggt!

Här kommer ett par bilder på det jag sydde idag. Första bilden är till min nyvunna webbisvän jag träffat, Viktoria, som har tvilllingar en pojke och en flicka, där syns fiiiina velourmössan jag pratade om tidigare. Den andra bilden är mössor till Hanna som har två små söta tjejor som ska  ha dem.




Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: