Bookmark and Share

Som smör i solsken

Lägger ut mössor på Tradera då och då, eller rätt ofta just nu. Och mössor av det röda pricktyget och coola döskalletyget går som smör i solsken! Jätteroligt verkligen :) Som tur är, och det är verkligen ren tur, så har jag nog lyckats knipa de sista 4 metrarna av döskalletyget. Dock har det inte kommit ännu då det är köpt från USA, tar ju lite längre tid att få det därifrån men ska bli nice att få sy lite fler godingar i det sen.
Funderar på om jag ska ta och köpa hem ett till pricktyg, råsa med vita prickar....har inte riktigt bestämt mig ännu där. Är inte riktigt så stark råsa som jag vill ha det, är lite allergisk mot icke-färgstarka tyger som ni kanske märker :) Funderar även på att köpa hem ett lila/lila randigt tyg samt mulitrandigt tyg. Men först får vi se vad plånboken säger om det, blir ju en del slantar som ska hostas upp vid varje tyginköp.


Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: