Bookmark and Share

Beställningar

Då har jag sytt klart helgens beställningar då. Har ett par på kompislistan som ska ha också men de får vänta tills nästa sytillfälle senare idag.
Sydde 2 jättefina velourmössor som kom in på beställning imorse. Ojoj va fina de blev!

Igår så påbörjade jag lite nya projekt. Gjorde 2 bibs som blev helt ok men måste hitta ett bättre och snyggare sätt att lappa ihop tygen. Har en liten idé som jag ska prova senare idag om jag får tid.
Sen så började jag sy en filt och jag tror att den kommer bli superfin verkligen. Måste få tid att köpa kantband bara och sen provtvätta den och se om den håller måttet bara. Vi använder ju egentligen inte filt direkt något längre så får se om denna kanske isf blir till salu :)

Ja just det ja. Ser ni något som ni gillar och tänker att de där det måste jag bara ha. Antingen till er själva (vuxna) eller till era barn så skicka ett mejl till adressen som står till vänster.


Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: