Bookmark and Share

Lördagskväll

Då var det redan lördagskväll då. Helgen hittills har varit lugn och rätt skön. Dras med en förkylning som inte riktigt bryter ut men  heller inte försvinner, så lite seg känner man sig ju.
Sitter just nu och tittar på madagaskar 2 med stora E och mannen i familjen försöker lägga lilla L, försöker är rätta ordet för det låter inte som om det går vägen direkt.

Har fått förfrågningar på vad mina "alster" skulle kosta om man ville beställa några mössor. Jag kan säga så här att ni blir inte fattiga direkt av att beställa en mössa som jag syr upp :) Kostar väl som en plusmeny på donken ungefär. Så avstå ett donkenbesök så kan du eller dina barn få gå runt med en sån fin mössa som mina barn numera har massor av :)

Kollade lite vad jag hade för tyger idag, en liten inventering kanske man skulle kunna säga. Resultatet ser ni nedan (då jag har 5 tyger som är på väg hit snart också.....)

Slänger upp lite bilder på några mössor som jag sytt senaste dagarna också.





Kommentarer (5)


Kommentarer

Postat av: ida-Maria

Wow! Vilka härliga mössor! Coolt!

Postat av: Sara

Ida-maria: Tack :) Ja de är härliga! Älskar mössor så barnen har ett antal här hemma....

Postat av: Carolina

Vilka härliga tyger, o superfina mössor :-)

Postat av: Emmelie

Tack =) vilka otroligt härliga mössor! =)

Postat av: petra

tack så hemskt mycket :)

vilka fina mössor du gör! helhärliga:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: