Bookmark and Share

Sponsring

Då ska jag vara med och sponsra en tävling som sker här snart. Superkul verkligen!

Tanken är att när jag blivit lite mer van vid det här med bloggen och allt runt omkring även ska hålla egna tävlingar. Men tills dess så sponsrar jag mer än gärna, speciellt när det är en sån fin tjej som Viktoria som håller i den. Om ni vill vara med i tävlingen så besök denna blogg där instruktioner kommer inom kort.

http://ettplusettblevfyra.blogspot.com/2010/08/vinn-en-mossa.html

Kommentarer (4)


Kommentarer

Postat av: Popprinsessan

Kikar tillbaka och säger hej :-)

Vilka coola mössor du gör! Det blir kanske en beställning när jag ser någon som passar min lillskruttas färg på jackan :-) Är det one size?



Önskar att jag själv passade i mössa för vissa är så jäkla fräcka i mössa, inte jag...

Postat av: Mamma Stina

Hej! Vi hade jättekul på möhippan!

Säljer du mössor? Var är din butik?

Postat av: Vikkan

Här är den rätta länken direkt till tävlingen! :-)



Kram Vikkan



http://ettplusettblevfyra.blogspot.com/2010/08/vinn-en-mossa.html

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka fina mössor, riktigt fina! Blir lite småsugen på att köpa en till sonen.. Vad tar du för en mössa?



Och om du är sugen på att sponsra en till tävling så håller jag gärna i en och lottar ut en mössa till någon av mina läsare :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: