Bookmark and Share

Rätt nöjd faktiskt

Nu har jag provat lite fram och tillbaka och tycker mig ha hittat den bästa modellen på mina framtida mössor!

Här är en bild på en beställning till ett par fina pojkar i trollhättan.



Sen så är en bild på ett par dreglisar som ska till Norge :) Är mycket nöjd med dessa men skulle verkligen behöva en overlockmaskin så inte tyget bubblar sig. Men det blir eventuellt en investering i en sådan och då kommer de bli helt perfekta och jag ska sy massor av denna modell. På bilden saknas tryckknappar som jag självklart ska banka in innan de skeppas till vårt grannland :)



Och så blev det en tygbeställning till då. Härligt grönt tyg med gula fina elefanter är på väg in samt också förhoppningsvis ett par meter av två olika sorters färger med underbara flodhästar på. Dessa har jag lyckats skrapa ihop med nöd och näppe även fast de var slutsålda i butiken :) Javisst ja, det blev ytterligare en beställning av det riktigt fina röda tyget med vita prickar.... Jag kan inte låta bli ett fint tyg när jag ser det så jag kommer ha helt fullproppade tygförråd här inom kort!

Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: