Bookmark and Share

Maskeradfynd

Då har vi varit på ett lokalt idrottsevanemang idag då. Klubben i området ordnar massa matcher för knattarna samt lite lotterier, fiskedamm, loppis och fika och sånt där. Fyndade 4 maskeraddräkter för 25kr styck :) Spindelmannen, batman, riddare och ninja turtles. Stora E blev som förväntat väldigt nöjd och även hans föräldrar som känner ett lyckorus så fort vi hittar så billiga fina loppisfynd :)
Sen blev det hem och sy ett gäng beställningar. Nu har jag inte många kvar på listan, känns tråkigt så jag hoppas det dyker upp lite fler nu i veckan. Sydde även en helt löööövly mössa till lilla L. Lysande klargul bakrundsfärg  med fina lila elefanter på. Blev supernice! Ska nog sy ett par till i större storlekar till henne så hon har att växa i. Det är från de nya tygen jag fick hem i veckan. De gick åt som smör men än finns det lite kvar av dem. Sen så kunde jag ju inte låta bli att beställa hem mera.....Lite påfyllning av en favorit som jag bara köpte en meter av sist. Det blev även ett svart med lysande lila igelkottar, cremevitt med bruna igelkottar samt cremevitt med mörkbruna bilar på. Tror de kommer bli skitsnygga  mössor av dem rent ut sagt! :) Men en hel vecka får jag vänta på dem.
Bjuder på ett par bilder på lilla L i fina nya mössan. Hon var lite sur när jag skulle ta bilderna så de blev väl så där kanske :)

Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: