Bookmark and Share

Ny symaskin!

Mina föräldrar var på besök idag vilket var mycket trevligt och skojsigt. Jag fick mammas symaskin och så tog hon min istället. Eller min och  min, den är ju egentligen hennes också :) Men jag fick den hon hade hemma så tog hon tillbaka den gamla som jag hade fått av henne tidigare. Ojojoj vilken skillnad! Då ska tilläggas att denna väl direkt inte är "ny" utan typ 15 år gammal haha. Men den andra jag hade tidigare köptes tydligen -78 eller nåt sånt så denna är ju en ungdom jämfört med den andra. Men den gamla har fungerat super den med! Men nu har jag iaf en lite modernare vilket känns nice.

Har sett bilder på massor av söta små barn när de har mössor som jag sytt åt dem. Skulle vara så himla skoj att få lägga upp några av dem här i bloggen. Så om det är någon där ute som vill visa upp sitt barn i en mössa som jag sytt så lämna en kommentar eller mejla mig, mejladressen står på högersidan i bloggen (tror det iaf)..

Tills dess får ni nöja er med lite bilder på mina sötfisar :) Dock så är det oftast lilla L som fastnar på bild numera...Stora E är en mästare på att vända sig bort eller springa iväg så fort jag tar fram kameran.



Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: