Bookmark and Share

Tradera

Då var det helg igen då, äntligen! Veckan som gick har varit rätt så hektisk med jobb, hem till familjen för familjetid, sy en massa beställningar och sen försöka få lite sömn på det. Gillar när jag har mycket att göra men nu blev det lite mycket. Nu har jag organiserat upp mig lite med en ordentlig beställningslista där jag betar av  några var dag. Sen så har jag bestämt att jag inte ska stressa för mycket och att familjetiden är för familjen, sy och annat kan jag göra när sötfisarna lagt sig.

Har fått upp lite annonser igen på Tradera. Råkade ha en massa uppsydda mössor som inte var beställda, så dem slänger jag ut på T om någon är intresserad :)

Dags att försöka ta igen lite sömn här nu....

http://www.tradera.com/auktioner/bellabusa

Kommentarer (2)


Kommentarer

Postat av: Mamma Stina

va kul! Hur många beställningar har du per vecka?

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Okej, har du många tyger man kan välja mellan? :)



Vad roligt att du vill sponsra en tävling, du kan väl maila mig när du känner att du vill köra igång en tävling :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: