Bookmark and Share

Tygfråga

Många många är det som skriver och frågar vart jag köper mina tyger. Smickrande att så många verkar gilla dem.
Grejen är den, utan att verka otrevlig nu, så har jag inte någon större lust att tala om det :)

Jag har lagt ner många och då menar jag många timmar på att få tag i dessa tyger. Dvs många kvällar som jag kunde ha haft det trevligt med min käre sambo här, kunnat titta på något roligt tv-program, kunnat umgås med vänner osv. Detta har jag inte gjort utan jag har istället lagt all möda och kraft på att få tag i dessa tyger.

Kan säga som så, jag är alltid på jakt och kollar alltid upp nya eventuella fynd :) De är köpta lokalt, importerade, via webshoppar osv. All slit jag har lagt ner har även resulterat till att jag har en personlig shoppare som ser till att leverera många fina tyger som hon snokar reda på.

Men iaf, utan att vara otrevlig vill jag bara påpeka, jag har helt enkelt inte någon lust att bara ge bort min tid så där alldeles gratis. Vill man ha något så får man jobba för det, så känner jag iaf och min tid är värdefull och därför känner jag inte bara för att slänga bort den :)

Inte direkt så att man knallar in till Coca Cola och ber dem om receptet, eller hur :)



Kommentarer (5)


Kommentarer

Postat av: Vikkan

BRA sagt! ;-)

Postat av: Annica

Eller hur! Du gör rätt i att inte tala om det!

Postat av: Jessica

Tycker jag du gör helt rätt i! Dina tyger är unika och eftertraktade, håll hårt i dom! Kram!

Postat av: Jenny

Klockrent sagt! kram

Postat av: Malin Z

Det gör du alldeles rätt i :-) Man behöver inte dela med sig av allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: