Bookmark and Share

Dags att uppdatera sig lite

Ja nu är det verkligen dags att börja hålla den här bloggen levande igen :)

Sommaren har passerat och den har vi klarat av utan några större missöden tycker jag.

Det har blivit en del sytt och nu är det långärmat som står på schemat. Dottern behöver nämligen främst enfärgade klänningar att ha till alla sina molo- och katvigleggings som jag har bunkrat (ja det är en hel del....:) ) så det blev till att sätta sig och sy i alla tänkbara färger. Fick till modellen bra också så jag är mycket nöjd och kommer sy mängder av denna modell! Det jag gillar nämligen på just klänningar är att de faller fint, är mjuka och sköna, lekvänliga och glada färger. Det ska inte sitta åt nånstans utan bara vara riktigt skönt att ha på sig. Sen att de är snygga att vila ögonen på är ju ingen nackdel. Har även blivit lite kjolar, det kan man aldrig ha för mycket av. Mössor har jag också sytt upp lite så lägger upp lite bilder på dem också.
Se själva här nedan vad jag menar :)










Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: