Bookmark and Share

Snart kommer det nyheter

Har spenderat sista veckorna med att genomsöka hela stora webben för att hitta nya fina tyger och jag har lyckats tror jag! Har beställt hem åtminstone 6 stycken olika fina tyger som jag tror kommer bli suveräna till mina mössor. Har även span på ett par till som jag antagligen kommer att lägga vantarna på om jag känner mig rätt.

Det som är på väg in är iaf: Fina retro sniglar i färgerna orange/brunt samt blått/rött, fina blommönster med sländor i blått/vitt/lila, rosor i råsaröd/vitt, fjärilar i turkost/råsa/vitt, rött tyg med vita prickar (rockabilly), otäcka döskallar i vitt och svart :)

Sen så har jag även span på underbara féer på lime botten samt monstertrucks i blått på lime botten. Vi får väl se vad som kommer att landa här... :)

Varje tyg kommer jag antagligen ha till ca 10 mössor, nåt av dem blir till några fler. Så det är först till kvarn som gäller sedan! Lägger upp bilder löpande sedan så fort jag får in dem.

Det kommer ske en liten prisökning på dessa då de tygen jag får tag i numera kostar betydligt mera. Men det är fortfarande riktigt bra priser vi snackar om här.

Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: