Bookmark and Share

All in!

Som vanligt ett tag sedan jag skrev här :) Är verkligen inte världsbäst på att blogga....

Har haft fullt upp dock, många beställningar och en familj som tar sin tid.

Har funderat mycket kring hur jag ska göra om jag ska starta ett eget märke osv... Och svaret har väl varit rätt självklart egentligen från början för sån är ju jag. Det jag tänker från början det gör jag :)

Så nu har jag en halvfärdig plan i huvudet, eller nästan iofs helfärdig som ska ner på print och sen tänkas igenom lite mera bara...

Jag håller på och klurar lite på modellerna på mössorna och tror att jag ska ändra modellen lite så att de går från basic till lite mer proffessionella. Tror även att jag ska göra två olika modeller som är helt olika varandra och jag utgår då ifrån 2 som jag själv gillar välidgt mycket och sätter en liten personlig prägel på dem.

Namnet är inte helt klart ännu men jag tror att de kommer bli ett kort namn som jag känner passar bra framförallt med den målgruppen jag vänder  mig till.

Frågan är dock, vad gillar ni för modeller på mössor? Den jag har nu är ju en enkel modell men väldigt bra tycker jag då man själv kan fixa dem lite hur baggy man vill genom att dra i överdelen. Är den bäst eller är den som är sammansatt bättre, så man inte kan fixa baggy hur man vill? 'Den modellen blir ju lite toppigare i så fall.

Jakten på underbara tyger har nu börjat och jag har redan nu ett tyg på gång som är superfint!

Kommentarer (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: