Bookmark and Share

Dålig på att blogga...

Ja inte är man någon bloggdrottning iaf det är ett som är säkert :)

Men har haft det lite hektiskt här en tid med att arbeta 100% samt att ta hand om 2 små busar och med att sy alla beställningar jag haft.

Det som är roligt är att jag fått beställningar till Norge och till Danmark. Sarabellabusa goes nordic kan man säga :)

Måste ta tag i det där med att skaffa mig ett märke på mina mössor. Har lite förslag faktiskt men måste fundera lite vidare på det. Några av förslagen är: Busa , Lilla Ego och Sötfis.

Är det något av dessa som nån av er där ute som läser bloggen tycker är bättre än något annat så tell me pleeeese!

Kommentarer (3)


Kommentarer

Postat av: Jenny

Röstar på Lilla Ego!!!! skulle passa så bra! kram

Postat av: Katarina

Bella?

Postat av: sara

Katarina, inte alls någon dum idé! Har fått förslag på sarabellabusa också men det är så förbaskat långt. Bellabusa är tydligen lite halft vanligt så de funkar ju inte heller.

Är så sugen iaf på att dra igång nåt lite mer uppstyrt. Många som har varit intresserade iaf ju och alla älskar väl mössor?? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: