Bookmark and Share

Drömmer mig bort...

Sitter starkt och funderar på om jag skulle ta en chansning och skaffa mig någon slags enskild firma.

Rädslan och fegheten slår till på en gång såklart. Frågor som kommer detta att gå vägen, är det svårt, är det kostsamt osv dyker ju upp. Men vore det inte häftigt?? Och jag om någon är ju väl påläst då det kommer till barnkläder. Iofs så är min inriktning mössor men genom ett stort intresse som har funnits i ett antal år nu så har jag hyfsad koll på vad som funkar och inte funkar i den "branschen". Hmm....får nog fundera vidare ett tag...Eller vad tycker ni?

Kommentarer (1)


Kommentarer

Postat av: Eva

Du får skaffa en liten "märkeslapp" och sy på mössorna så folk vet att de kommer från dej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: