Bookmark and Share

Påfyllning och nyheter

Jaha då har jag gått in på att sy klänningar nu också. Blev så inspirerad av en grupp på facebook att jag började sy singoallor jag med. Trodde aldrig jag skulle få ihop den första men ojoj de blev så himlans fina! Sen dess har jag nog gjort ett tiotal. Har även fått ett gäng beställningar och så har jag redan skickat iväg några av dem. Jätteskoj! Lägger in några bilder här nedan:






Har beställt mer av detta tyg:



Har även fått påfyllning med några meter av detta då det blev så populärt att sy singoallor av det:

Kommentarer (4)


Kommentarer

Postat av: Jennie

Super fina klänningar :)



Vad tar du för dom? :)



Vänligen

Jennie

Postat av: Louise

Förlåt att jag frågar, men var hittar du alla underbara tyger? Anledningen till att jag frågar är för att jag lovat dottern lite nya dockkläder och vi har inte några tygbutiker där vi bor så jag måste hitta via nätet. Det hade varit kanon med ett par tips om var jag ska leta... På förhand tack för hjälpen.

Postat av: Louise

Förlåt att jag frågar, men var hittar du alla underbara tyger? Anledningen till att jag frågar är för att jag lovat dottern lite nya dockkläder och vi har inte några tygbutiker där vi bor så jag måste hitta via nätet. Det hade varit kanon med ett par tips om var jag ska leta... På förhand tack för hjälpen.

Postat av: Anette

var har du hittat alla tyget o var har du hittat ritningen till singoalla klänningen?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: